niedziela, 26 sierpnia 2012

Jarmark, pacynki, filcowy świat w Gdańsku

 Wraz z mężem odwiedziliśmy Gdańsk podczas Jarmarku Dominikańskiego. Przyznam się szczerze, że oczy moje biegały jak szalone, raz na kamieniczki raz na stoisko z rękodziełem i tak cały czas.  




Jak widzicie na zdjęciu, zatrzymałam się m.in. przy pacynkach, pozdrawiam serdecznie Panią,  która opowiedziała mi troszkę o nich. Możecie je obejrzeć, kupić na www.www.pacynki.pl
Mnie urzekła babuszka a na stronie nazywa się BABCIA W CZEPKU. Oj śliczna jesteś babuszko!!!


Oczywiście jak to Ja, kupiłam Guziki drewniane od przemiłego Pana z Litwy.
Ręcznie robione.Zauroczyły mnie. Największy guzioł ma średnicę 10cm.
Wykorzystam je do filcowych torebek.


A także torbę lnianą z kotami ....od sympatycznej Pani z Litwy.





Pozdrawiam GDAŃSZCZAN, Śliczne macie miasto!!!

2 komentarze:

  1. W sierpniu byłam z moją córka w Gdańsku. Odwiedziłyśmy te same stragany :-) Zuzka kupiła u tej samej pani torbę z sowami :-) Kukiełki widziałam - śliczne. Na guziki drewniane nie trafiłam;- Ale za to kupiłam guziki ceramiczne. Faktycznie Gdańsk jest piękny. Ilekroć jestem - zawsze podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pięknie !!!! Ładne zjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń